איך לבחור הצללה לחצר

הצללה לחצר

הצללה היא מרכיב קריטי בכל חצר, בין אם זה להגנה מהשמש הקופחת, ועד הסתרת החצר מהשכנים. בואו איתנו למסע בו נלמד איך לבחור נכון את ההצללה לחצר שלנו.

 

ראשית צריך להבין שזה תהליך, תהליך שצריך לשבת, לעיתים לקחת דף ועט ולהבין מה אנחנו רוצים לעשות בחצר, ואז להחליט איזה סוג הצללה לשים בחצר, לנו בקלאוד יש מגוון רחב של פתרונות לקיץ ולחורף, בעיצובים שונים ומרהיבים.

קודם כל תכנון של ההצללה

הדבר הראשון שעושים אחרי שמחליטים שאנחנו רוצים להצליל את החצר שלנו זה מחשבה ותכנון. קודם כל עלינו להבין איזה סוג הצללה אנחנו מחפשים? האם המטרה היא מעט צל בשמש הקופחת? האם כתוסף עיצובי, או שמא גם וגם. 

אולי אנחנו בכלל רוצים גג שיחפה מפני הגשם? אחרי שהחלטנו, אפשר להתחיל לבחור. מרכיב חשוב במיוחד בתהליך הוא מדידת המרחב אותו נרצה להצליל. מדידה נכונה יכולה לחסוך לא מעט כאב ראש בהמשך. אם אתם חוששים מכל המשימות שהוטלו עליכם כאן, אל דאגה בקלאוד תוכלו יחד עם היועצים שלנו לתכנן בעזרת תוכנה הנדסית מיוחדת שתסייע להגעה לתוצאה מיטבית.

עכשיו הזמן לבחור

אחרי שהבנו מה מטרת ההצללה, אפשר לגשת לחלק הכיף, בחירת העיצוב. בקלאוד תוכלו לבחור בין מבחר רב של הצללות, החל ממפרשי צל, כאלו שמורכבים מכמה צבעים וגדלים, וניתן לתלות אותם בכמה גבהים ולייצר עיצוב מיוחד. ניתן גם להצליל עם פרגולה מיוחדת שתחתיה אפשר לבנות פינת ישיבה לקפה, וככה תוכלו לפתוח את הבוקר עם קפה, בלי משקפי שמש. ויש גם אפשרות לסגור באופן הרמטי מגשם על ידי אלומיניום.

אל דאגה אנחנו איתכם 

לבחור הצללה זה מסובך, ישנם משתנים רבים ולבטים עד אין סוף. האם הצללת חורף או הצללה לקיץ? באיזה צבעים ובאיזה צורה? הצללה שתסגור הרמטית או שמא להשאיר פתוח מעט בשביל הבריזה? אם כל השאלות האלו גורמות לכם לגירוד בראש, הגעתם למקום הנכון. בקלאוד יש צוות מיומן שייעץ לכם בכל אחד מהשלבים. החל מבחירת השטח, ועד לבחירת עיצוב וסוג הצללה. הכל בליווי אישי של צוות מיומן עם ניסיון רב שנים. הצוות ילווה אתכם ביחס אישי עם בחירה מדויקת לפי הצרכים שלכם.

היתרי בנייה

 נקודה חשובה שצריך לתת עליה את הדעת היא היתר הבניה. שיפוץ מבנה מצריך אישור של מהנדס העירייה, תקני בטיחות ועוד. אך חלק מההצללות לא מצריכות זאת. חיסכון הבירוקרטיה יכול להקל מאד על התהליך כולו. לכן מומלץ להשתמש באחד מפתרונות ההצללה שלנו שעברו אישורים הנדסיים ואת כל תקני הבטיחות. אך מספיק פשוטים שלא יצריכו אותכם להתגלגל בין משרדי העירייה כדי לקבל אישור. וכן גם פרגולה או תקרה הרמטית לגשם יכולים להיות מבניה קלה ופשוטה שתחסוך לכם לא מעט שיחות טלפון ופגישות עם מהנדס העירייה.

הדמיה

בקלאוד לא קונים חתול בשק. אחרי שתתכננו ותבחרו יחד עם היועצים שלנו, אנשי הצוות שלנו יעבירו את הנתונים להדמיה ממוחשבת שתראה לכם איך החצר תיראה. ההדמיה מאפשרת לתקן דברים שבמציאות נראים פחות טוב, ולייעל את התהליך, כך שכל התיקונים בדיעבד יחסכו.

התקנה 

התקנה תמיד נשמעת החלק המסובך, אך בקלאוד עושים לכם הכל פשוט. צוות שלנו יגיע עד לבית או למוסד הלימודים בו תרצו להתקין את ההצללה, ויתקין לכם בצורה היפה ביותר. במרבית פתרונות ההצללה היא תהיה מורכבת מקונסטרוקציה, העמודים עליהם שמים את המפרשים. או פרגולה עליה נשים את ההצלה. רק לאחר התקנת הקונסטרוקציה נתקדם לתליית ההצללה עצמה.

לסיכום, הצללה זה פרוייקט. אבל עם תכנון נכון וחשיבה על כל הצדדים מראש יכולים לחסוך לכם כאבי ראש רבים. בקלאוד תקבלו יעוץ מהרגע הראשון ועד לשלב ההתקנה הסופי. 

כתיבת תגובה

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להציע לך חווית גלישה טובה יותר. על ידי גלישה באתר זה, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.

לפני שאתם עוזבים, השאירו פרטים.
יש לנו מענה לכל סוג הצללה בעולם!

אפשר גם לפנות בוואצאפ